Като за начало

Здравейте! 🙂

Казвам се Габриела и водех блог,който беше насочен само към козметика All about girls` mania.Поради различни причини спрях за известно време да пиша в блога.Мислех отново да го продължа,но разбрах,че исках първо някаква промяна и второ,че не ми се пише само и единствено за козметика,а името на блога малко или много ме ограничаваше да се впусна в по-различни води.Затова стигнах до идеята да започна на чисто – нов блог,нова платформа,с повече хъс и желание.:)

Може би някои ще се попитате защо реших блога да се казва Scofield`s dreamy place ?Отговорът е много прост:

Защото Scofield стана като мое второ име,навсякъде се пиша така и повечето хора така се обръщат към мен.Идеята за този псевдоним / или по-скоро псевдонимът ми е Gabriela Scofield / идва от манията ми по сериала Prison Break,но затова някой друг път ще говорим.Та затова реших новият ми блог да няма ограничаващо заглавие,а просто да представя моят свят,мечтаният свят на Scofield,пълен с много добрина,розови и всякакви girly things,много позитивизъм и усмивки!

Искам да благодаря и на невероятната Мери от Berry`s Place,която беше така мила да ми помогне с информация и малко помощ покрай WordPress.Ако още не сте посетили блога й,направете го!

Надявам се в блога да ви е приятно и да ви хареса.:) И никога не забравяйте :

Снимка : Pinterest

Leave a Reply

