OOTD:Autumn Look

Здравейте в есенния следобед от мен 🙂

autumn

Не планувах толкова скоро да направя OOTD публикация,но както често се случва при мен,доста често стават неочаквани неща 🙂 Без излишни обяснения искам да ви покажа как реших да отида днес на упражнения.Единствено не снимах задължителните дрехи яке и бяла престилка 🙂

DSC09134

Клин Moon girl , 25 лв. – оказа се,че това ми стана любимият панталон за есента и обмислям,ако успея да намеря други цветове от него,да се запася 😀

Блуза от random store , 16 лв.

И да не забравяме аксесоарите,които реших,че ще е подходящо да са в бежово и златно 🙂

Обеци Orsay – около 10 лв.

Часовник Meli Melo – взех го  при намаление за около 12-13 лв. / не помня точно /

Гривна – тя ми е подарък за наскоро миналия рожден ден 🙂

DSC09135

Много ми харесва дизайна на блузката.А пък знаете,че есента златното е много модерно 🙂

DSC09136

Добавих и боти в каки цвят.Взех си ги миналата година от Paolo Boticelli за около 50 лева :

DSC09133

Днес успях и да заснема малко снимки за бъдещи ревюта,защото козметиката нещо изостана в блога,така че stay tuned 🙂

Leave a Reply

