Autumn Tag

Здравейте в този слънчев неделен есенен следобед 🙂

Още един месец си замина / октомври ми е може би най-любимия месец /,наближава зимата и преди да е станало прекалено късно,реших да направя есенния таг на две невероятни български блогърки Мери от Berry`s place и Татяна от Bludger Queen.Ако не сте посещавали техните блогове,което силно ме съмнява,може да го направите 🙂

Предпочитано място през есента?

В зависимост от времето.Ако е топло – някой парк,а ако не е – в хубава чайна или кафе.В момента преоткривам чайните в София,а за есенно кафе най-подходящо е Starbucks.

Продукт,без който кожата ни не може?

Хидратиращ крем.

Есенното ни червило?

Няколко са,тези дни съм подготвила публикация на тази тема,но като че ли победители са Catrice 080 Russian Violette и Rimmel 255 Cherry Blossom.

Любимата ни дреха,запазена за есента?

Жилетките.

Аксесоарът,който вадим с падането на първите есенни листа?

Шаловете,а ако стане и доста студено – плетени шапки.

Парфюмът,крещяш : Есен е!

От парфюмите ми най-есенно ми мирише този на Britney Spears Midnight Fantasy.

Напитка,която сгрява есента ни?

Чай с много мед,горещ шоколад и мляко с мед и канела.

Храната,носеща вкуса на есента?

Тиквата и всичко,съдържащо тиква.И всичко с канела,но не я свързвам и със зимата.

Книгата,която грабваме под топлоно одеало?

Напоследък това е учебникът по биология или латниски език 😀 Но иначе за мен есенна книга е “Шоколад” на Джоан Харис.

Песента,която ни носи прекрасно есенно настроение?

Веднага се сещам за November Rain на Guns`n`Roses.

Трикът,подобряващ настроението ни през есенните месеци,когато времето е мрачно?

Гледане на филми/сериали с чаша чай или горещ шоколад или четене на хубава книга.

 

Прекрасна неделя от мен ❤

Leave a Reply

