NOTD : Autumn

Здравейте!

Искам да доуточня,защото някои хора не са видели,че в началото на блога , в оранжевата лента,която стои отляво,отгоре има 3 бели реда и ако натиснете на тях ще ви се покаже допълнително меню с архивите,инстаграм профила ми,бутоните за следване и фейсбук страницата на блога.

Скоро не си бях правила маникюр при маникюрист и реших,че е крайно време да се поглезя.За тези,които не са видели снимката в Инстаграм,избрах лилаво-розов цвят за основа в модерните за есента цветове.Лакът е на марката Clarity :)Много ми хареса блестящият ефект от топлака на Буржоа и се замислям дали да не си го взема,макар че много се колебая дали за Коледа да не поръчам на една приятелка да ми вземе на p2 златния топлак 😀

По-късно днес съм предвила още един пост пак на есенна вълна,така че stay tuned 🙂

Leave a Reply

