New Goddies vol.1

Здравейте!

На днешния ден ще е хубаво да стискаме палци за Крисия и Кубрат.Не се съмнявам,че ще представят достойно България 🙂

Днешният пост е за новите ми придобивки от октомври до момента.Надявам се да ви е интересно!

DSC09183

1 Маска за коса Алверде с алое вера и хибискус , около 4 лв – Четох доста положителни отзиви за тази маска и реших да я пробвам.Голям плюс е натуралният й състав.Още не съм я отваряла,но щом я използвам няколко седмици ще преценя дали се нуждае от ревю 🙂

2 Душ гел Velnea с чаено дърво и мента , 2 лв – Вече почнах да го ползвам и много ми харесва аромата му.Доста е освежаващ и мисля,че следващото лято това ще е предпочитаният душ гел за мен.Не съдържа парабени.

3 Хидратиращ крем на A-DERMA – Подарък ми е при пазаруване в една аптека.Това е мостра,която съдържа 5 мл продукт.

4 Душ гел All Nature с мед и цвят от липа,6,50 лв. – Нова марка българска козметика,която залага на по-изчистен химичен състав:без парабени,силикони,парафин,SLS.Но не е натурална,не се подвеждайте от името.Душ гелът ми е подарък от една моя близка приятелка за рождения ден.Мирише божествено.Ще го пробвам и ще видя как ще се отрази.

5 Течни кристали Victoria Beauty с арган и гроздови семки,6 лв – И за тези кристали четох похвали и реших да ги пробвам.От единственото ползване досега съм с приятни впечатления.

6 Почистващ гел без сапун AVENE Cleanance – Мини размер от 25 мл,отново подарък от аптека.Почнах да го ползвам,като цяло засега добре се справя.Мисля,че тези 25 мл ще са ми достатъчни,за да си изградя обективно мнение.

7 Балсам за коса Balea съсм смокиня,2 лв – Балеа е една от най-най-любимите ми дрогерийни марки.Харесвам балсамите им,без силикон са и доста добре омекотяват и разплитат косата.

8 Лак за нокти Catherine Arley 28,2 лв – Прекрасен есенен цвят,просто седи божествено на ноктите.

9 Хидратиращ крем Alverde Aqua за нормална и смесена кожа,6,50 лв – Няма да се впускам в много обяснения,готвя му ревю по-натам.

10 Матово червило Golden Rose Velvet Matte 23 , 4 лв – Още от първото ползване се превърна в любимо червило за есента и зимата.Уникално е,много издръжливо,а цветът ми придава един vamp look ❤ Божествено е.

11 Душ гел Balea Black Secret , 2,50 лв – От лимитирана колекция на марката е,има още един вариант от този душ гел,който обмислям също да взема 😀 Мирише много хубаво,на портокал и ванилия.А опаковката му ми е любима – изключително стилна ❤

12 Гъбички за лице, 2лв – Взех си ги от Jumbo и разбрах,че за мен това е най-добрият начин за поставяне на ФДТ,тъй като не обичам пълното покритие и ефекта маска.Много добре преливат ФДТ,изглежда много добре лицето и въобще съм много доволна от тях.Една опаковка съдържа 10 гъбички.

DSC09185

Ето и некозметичните ми придобвки:

Блуза в доста есенен цвят от Principle,16,90 лв

Винтидж колие с бухал,random store,2 лв – мисля,че доста добре си пасва с цвета на блузата

Бял шал от тези,които имат зашити краища,10 лв

Това са моите покупки:) А вие какво си купихте за последно?За кой продукт желаете ревю?

 

2 thoughts on “New Goddies vol.1

Leave a Reply

