Наръчник за кандидатстване в МУ vol.2

Здравейте!

След вчерашния важен ден за България мисля,че всички си направихме много хубава поука,а именно,че не трябва да се предаваме.Поздравления за второто място на невероятните Крисия,Хасан и  Ибрахим!Поздравления и за достойната игра на Кубрат Пулев – би се мъжки,показа какво е силна воля и също така ни показа,че когато паднем,винаги трябва да станем и никога да не губим хъс и амбиция.След това отклонение реших,че е подходящо да продължа с втората част на т.нар.наръчник за кандидатстване в МУ 🙂 Първата част може да видите тук .

След като сте решили,че някоя от медицинските професии е вашата,идва въпросът как да се подготвя,къде,за колко време.Важно е да не тръгвате на уроци от много рано,защото ще си загубите доста безгрижни години..8,9 и 10 клас просто се опитвайте да запомняте това,което взимате в час.От 11 клас според мен започва истинската подготовка.Ако много ви вървят химията и биологията може да се справите за една година,но при мен химията беше на ужасно ниско ниво,което означаваше,че за една година щеше да е огромна мъка,за да се справя.Затова се запизах на двугодишно обучение по химия и трудът,който положихме аз и учителката ми,даде резултат – успях да изкарам 6,00 на изпита по химия в МУ-София.По биология се подготвях за една година и резултатът също беше много добър – 4,84 , като се има предвид,че можех да изкарам и повече,ако имах още малко сили да се напъна.

На въпроса дали са нужни частни уроци или не – всеки си преценява,все пак опира и до финансова гледна точка,но според мен са нужни,особено по химия.По биология е по-възможно човек да си научи нещата,но по химия има материал,който не се учи в училище и ако не сте в профилирана гимназия,не знам как бихте го научили.Аз лично никога не съм съжалявала за уроците,защото ми дадоха доста високо ниво и по двата предмета и успяха да ме подготвят успешно.Подготвях се в Образователни технологии при Марина Петрова по химия и Албена Петкова по биология и препоръчвам и двете си преподавателки с две ръце!Невероятни са,обясняват на доста добро ниво – човек разбира за какво иде реч,няма неясни неща…Отделя се много време на хората,независимо,че заниманията са в група.Относно въпроса дали в група или индивидуално е по-добре отново е лично предпочитание,аз предпочитам група,защото се създава една конкуренция и човек се стреми да бъде от най-добрите.

Независимо от това къде и как се подготвяте,не забравяйте,че трябва да сте постоянни,нахъсани и да желаете да влезнете с цялото си сърце!Невъзможни неща няма,а трудът на хората винаги се възнаграждава,така че дерзайте и се борете за мечтите си!

Лека вечер 🙂

Leave a Reply

