Споучливи онлайн покупки vol 1

16395924_1302007433155959_686936564_n
Да пазаруваме онлайн е удобно,но не винаги е успешно.Напоследък се напълниха хиляди фейсбук и инстаграм страници,които предлагат какви ли не неща.Реших да започна воденето на тази рубрика,за да намерим онлайн страници/сайтове,които в действителност си заслужават.

Преди 2 дни получих първата си поръчка от сайта на Ивана от Dream of Joe – предполагам всички я знаете.Бях сигурна,че няма да се разочаровам,но не очаквах да съм толкова невероятно впечатлена от  самото опаковане на продукта – толкова старание и лично отношение е вложено,че нямаше как да не похваля в пост магазина 🙂

img_20170129_091618

Поръчката дойде изключително бързо.Ако сте нов клиент,имате 5% отстъпка,така че може да се възползвате.Освен в нормалния плик от куриерската фирма,продуктът,който поръчах,беше опакован в голям хартиен плик и беше запечатен с тази невероятно сладка лепенка.

След като бях видяла от една моя близка приятелка шалът Dusty Pink , бях сигурна,че го искам.И след като го поръчах и разопаковах опаковката,видях това:

img_20170129_091642

Само забележете колко страхотно е опакован ❤ Има специално послание,което е много мило и показва лично отношение.И е супер,супер мек!Много съм доволна от избора си и отново бих поръчала от сайта на Ивана.

Вие поръчвали ли сте нещо от там?А кои други сайтове/страници сте използвали и сте доволни?

Ще се радвам да чуя вашето мнение 🙂

 

*Мнението ми не е  спонсорирано,с лични средства закупих шала.

Leave a Reply

