“Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг” Фредрик Бакман

Никога не съм крила колко много обичам да чета и как искам всички да се потапят в света на книгите.Пишейки горното изречение, звучи абсурдно откровението ми, че досега не бях чела никога книга на Фредрик Бакман.А не е като да не са ми се набивали на очи всичките му хвалени творби.След кратката ми среща с тези 63 страници, изпълнени с любов, човечност и изключителен смисъл, нямам търпение да прочета останалите му издадени книги.

Издателство: Ciela

Страници: 63

Цена: 7,90 лв

17198102_1752626868381300_1744697845_n

За 3-ти март Ciela отново организираха страхотната промоция -50% от коричната цена на техните книги.Реших, че ще дам шанс на автора, пък дано ми хареса.А то какво стана…

Историята на Ноа и дядо му предизвика изключително дълбоки размишления за живота.”Изгълтах” книгата за около 60 минути ( или другояче казано – цял 1 час ) и все още не мога да се отърся от вулкана от емоции и мисли, които остави в мен.Без да съм прочела другите книги на Бакман, смея да твърдя, че знае как да работи с думите и емоциите на читателя и как да накара героите му да ти влезнат под кожата.Останах впечатлена от преплитането на минало и настояще в книгата.За мен доста силен, макар и не главен персонаж, е покойната съпруга на дядото на Ноа.

Книгата е пълна с фрази, които определено често ще срещате да се цитират.Самото име на книгата е избрано доста точно ( ще разберете защо мисля така, ако я прочетете – не искам да ви развалям удоволствието 😉 ).Един от най-любимите ми цитати в книгата е следният откъс:

-Аз те имах само за миг. – казва той.

Тя се засмива.

-Имаше ме цял живот.Моят живот.

-Не беше достатъчно.

Препоръчвам ви да я прочетете.Оценката ми определено е 10/10!Много се чудех как да я определя с възможно най-малко думи, но признавам – издателство Ciela са намерили най-точното описание,а именно че това е : “Малка книга с голямо сърце!”

Ще се радвам, ако сте я прочели, да ми оставите коментар дали ви е докоснала по някъкъв начин, както и какво друго сте чели от Бакман 🙂

 

2 thoughts on ““Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг” Фредрик Бакман

  1. Elena says:

    След такова емоционално и захласващо ревю, няма как тази книга да не ме заинтригува много! 🙂

    Like

Leave a Reply

