Bourjois CC Cream

Здравейте!

Изключително бавно хабя всякаквъв вариант на тониран крем – BB, CC или пък директно фон дьо тен, поради причината, че нямам проблемна кожа и в ежедневието основно посягам към коректор.След като изхабих предишния си фон дьо тен ( да, обикновено имам налични максимум два броя 😀 ), реших да пробвам така хваления от много хора CC крем на Bourjois.

blog

Производителят обещава 24-часова хидратация на кожата, както и съдържание на 3 пигмента, които би трябвало да заличат умората, зачервяванията и тъмните кръгове.Нюансите са 4, като моят е 31 Ivory ( най-светлият ).За разлика от другите продукти на Bourjois, този не е с толкова ясно изразен жълт подтон и ми пасва добре.

hdr

Продуктът е 30 мл и идва в компактна тубичка с накрайник.Според мен е удобна за изваждане на точното количество продукт.Цената е в границите на 20 лв.Като консистенция CC кремът е течен, но това не пречи на доброто му прилагане върху кожата.Поставям го както с пръсти, така и с гъбичка и определено вторият вариант е доста по-предпочитан от мен.С пръсти го поставям само в ситуации, в които бързам екстремно.

All-focus

Покритието му за СС крем е доста добро, бих го определила като средно.Може да се наслагва и би прикрило леки пъпчици, но за по-сериозни проблеми по кожата коректорът е задължителен.Не съм усетила кой знае каква хидратация от крема, но със сигурност не изсушава, тъй като по-дехидратираните ми зони ( бузи ) се чувстват доста добре.Не се усеща върху лицето, на моменти забравям, че го нося.Ефектът му не е точно матов, но полуматов, като аз фиксирам задължително с пудра.Издържа сравнително дълго време, дори и в големи жеги и изчезва постепенно и равномерно, без много рязка промяна.

dav

В заключение мога да кажа, че изключително много ми харесва продуктът.Лесно се нанася, представя се добре върху лицето ми, не изсушава и придава доста healthy вид на кожата.Единственият минус е, че след някое време почва да лъсва, но за този период съм подготвена винаги с матиращи листчета или директно с пудра.

dav

Г.

One thought on “Bourjois CC Cream

Leave a Reply

